Thursday 26 October 2017

Eenvoudige 15 Minute Forex Strategie


FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie vir die 15-minuut grafiek, is eenvoudig genoeg. Daar is 3 belangrike faktore wat daarop dui dat dit nodig is om 'n deal te maak. 1ste faktor. die rigting van die kanaal en 'n oop posisie kanale SHI. wat opgemaak is op die grafiek outomaties in real-time, wys die handelaar die rigting waarin 'n winskoop te sluit. As die kanaal SHI het 'n helling af, dan moet jy 'n geldeenheid pai r verkoop (om 'n ooreenkoms te verkoop aflei), as die kanaal SHI opwaartse gekantel, is dit nodig om net op 'n aankoop transaksies aangaan. Funksie 8212 As S MI-kanaal is smal, dit is nie nodig om die transaksie As die prys gaan verder as die gebou kanaal SHI 8212 handel posisies glad (en die oop handel posisies gehou) oopmaak nie. In hierdie geval, moet jy wag totdat 'n nuwe kanaal gevorm. 2-de faktor. Toetrede tot die mark en uitgang van dit. Onthou: handel posisies oopgemaak net in die rigting van die helling van die handel kanaal 1) Forex aanwyser 8212 Itrend. As die rooi lyn kruis die groen lyn op 8212 'n sell sein. Groen kruisies die rooi down 8212 sluit 'n ooreenkoms te koop. 2) Forex aanwyser 8212 La Guerre. Sodra hierdie forex aanwyser kruisies in die ry 0.75, is dit nodig om te kyk na 'n deal te verkoop. Sodra die forex aanwyser kruis bo die lyn 0,15, is dit nodig om te kyk vir geleenthede om handel op die aankoop sluit. 3) As die forex 8212 sap groen moet die posisie tot die teenoorgestelde kant van die kanaal getrek hou, en as dit is rooi, moet jy die oop posisie te sluit wanneer die middellyn Guerre (0.45). Bykomende Forex aanwyser 8212 Perkyasctrend1. As jy 'n pienk dot 8212 'n sein te verkoop as daar 'n blou kol 8212 'n sein te koop. M hierdie aanwyser as 'n addisionele sein, maar dit is nie verpligtend nie. Veiligheid keerverlies moet op 'n afstand van 15 items geplaas word vanaf 'n oop transaksie. Net wil hê jy moet sien dat, as jy wil om handel te dryf op die Forex op klein intervalle: 5 min, 15 min. Wat jy nodig het en kies 'n stel maatskappy, wat jou sal toelaat om die hangende bestellings vertoon, of die oordrag van die vlak van keerverlies naby aan die markprys 8212 byvoorbeeld 2-3 punte. Aangesien nie alle is bekend vir DC toelaat om dit te doen. As jy so 'n maatskappy nodig het, sou ek aanbeveel om Forex4you of so Instaforex kies. Net so, die handel in hierdie maatskappye, kan jy vind dit makliker om te werk met pitte forex strategie, sowel as die handel met sleep stop (vinnig die einde van nul en treylingovat posisie herrangskik). faktor. Wisselvalligheid in die mark. Skenk veral aandag aan aanwyser sap forex. Nie nodig om 'n handels posisie, toe skielik die rooi histogram oopmaak. As al die sub aan die einde van die strategie aanwysers forex sein gevoer om die insette, dan is die aanwyser sap moet 'n finale tjek 8212 onderneem om die mark te betree of nie. Histogram vir oop posisies moet groen Aflaai forex aanwysers: Forex Trading Strategie 55 (MACD Forex Binêre opsies strategie) Deur Gebruiker op 12 Januarie 2014 - 18:51. MACD Forex Binêre opsies strategie Vir M5 Tydraamwerk Dit is baie maklik, eenvoudige en kragtige Daar is baie forex binêre opsies strategieë in die mark beskikbaar. Handel forex binêre opsies is baie makliker as in vergelyking met forex. Daar is geen stop verlies of neem wins te maak. Jy hoef net die mark rigting korrek te kry. Dis al. En dit is 'n baie eenvoudige forex binêre opsies strategie wat 'n paar kandelaar patroon gebruik in kombinasie met MACD. MACD is 'n baie kragtige momentum aanwyser. MACD basies bestaan ​​uit 'n sein lyn en 'n histogram. Sein lyn is die plot van EMO (9) terwyl die histogram is die plot van die verskil van twee EMA 26 en 12. Wanneer die sein lyn kruis die histogram, verander prys momentum Dit is iets wat baie belangrik vir jou om te begryp. Wanneer die sein lyn kruis die histogram en gaan daaronder, prys momentum verskuif vanaf af te. Op dieselfde wyse, wanneer die sein lyn kruise en gaan bo die histogram, prys momentum skofte van tot af. Dit is die konsep agter hierdie forex binêre opsies strategie. Ons kombineer 'n paar kandelaar patrone met MACD sein lyn crossover in hierdie eenvoudige strategie. Kom ons maak dit duidelik die gebruik van 'n paar lewendige handel voorbeelde Neem 'n blik op die bogenoemde kiekie. In hierdie kiekie, daar is 'n baie mooi pinbar kers en MACD verander kleur van rooi na wit en die sein lyn oorgesteek die histogram en het daaronder wat 'n teken dat die prys momentum het gesif van af te. So ons koop 'n oproep met die verstryking van 15 minute. Jy kan duidelik sien die prys is ná die verstryking van drie 5 minute kerse. Nou net ná 'n uur, daar is nog 'n goeie handel geleentheid. Daar is 'n baie mooi hang man kers patroon en die MACD sein lyn oorgesteek die histogram en gaan bo dit wat 'n sterk sein dat die prys momentum het verskuif van tot af. So ons koop 'n put met verstryking van 15 minute. Jy kan duidelik sien uit die kiekie daardie prys geëindig baie af na die verstryking van drie 5 minute kerse. In hierdie kiekie, weer daar is 'n mooi pinbar patroon en soos jy kan sien die MACD histogram het kleur verander van rooi na wit en die sein lyn het die histogram gekruis en het daaronder wat 'n teken dat die prys momentum verander van af na up. So ons koop 'n oproep met die verstryking van 15 minute. Jy kan duidelik sien uit die kiekie daardie prys beland baie hoër na die verstryking van drie 5 minute kerse. Jy kan ook handel hierdie forex binêre opsies strategie op M15 tydraamwerk. In daardie geval die verstryking van die opsie behoort te wees 60 minute. Lees meer lewendige handel voorbeelde van hierdie forex binêre opsies strategie en laai die MACD aanwyser in die bostaande voorbeelde vry, hy wat van kleur verander wanneer die prys momentum verander en gee 'n goeie sowel as 'n pop-up waarskuwing wanneer die sein lyn kruis die histogram.15-Minute tyd-based strategie geword Desember 2006 Status: noem my Kevin 1264 Posts DISCLAIMER: Dit is 'n idee te ontwikkel op. Ek is tans vorentoe toets hierdie lewe. Ek het gedink aan 'n manier om in en uit die mark te kry in 15 minute of minder. Ag, ek gereeld vir 15 minute, want die prys ordentlik in daardie tyd nie kan beweeg nie, maar gewoonlik ok met 'n 10 pit stop. Die nice ding oor hierdie strategie is dat dit timebased, so elke 15 minute wat jy kan 'n handelsmerk te verlaat, of tik, of albei. 15-minute per handel. klink lekker. Weereens, dit is al meer teorie dat ek die toets. Dit is geensins beproefde en ware, net gedink dit 'n paar dae gelede. Natuurlik sal dit beter werk tydens trending periodes, maar dis die enigste kwalifikasie vir toelating is dat daar 'n tendens, so ek dink inskrywings hoë waarskynlikheid. 1-minuut Grafiek Eenvoudige bewegende gemiddeldes (15,30,45,60,120,240,480) Ek beveel EUR / JPY S / L 10 pitte T / P 20 pitte By elke 15 minute merk. Skaal jou grafiek sodat dit wys 15-minuut-intervalle. Tik op 08:15, 08:30, 08:45, 09:00, ens As jy dit nie kry hierdie, Im sorry Alle SMAs moet opgestel word skuins vir LANK Alle SMAs MOET skuins af vir 'n kort Wanneer jou T / P is getref, of aan die einde van elke 15 minute. Ook, as jy 'n ander sein kry die volgende 15-minute, en jy wil om te hou vir daardie, sou ek vashou die huidige posisie, beweeg jou S / L tot 10 pitte uit die volgende 15-minute inskrywing, en beweeg jou T / P aan die 20 pitte van die nuwe inskrywing (tegnies, sy 'n nuwe handelsmerk). Sommige tye, sal ek Fibonacci verhoog my posisie ná verliese. So, byvoorbeeld, as ek in 1000 eenhede te sit die 1ste keer, en verloor, ek sou doen 1000, dan as ek weer dit sou wees 2000, dan 3000, 5000, 8000, 13000, ens Ek havent meer verloor verloor as een keer in 'n ry nog al. Kritiek, idees, kommentaar, al aanvaar. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) DISCLAIMER: Dit is 'n idee te ontwikkel op. Ek is tans vorentoe toets hierdie lewe. By elke 15 minute merk. Skaal jou grafiek sodat dit wys 15-minuut-intervalle. Tik op 08:15, 08:30, 08:45, 09:00, ens As jy dit nie kry hierdie, Im sorry Alle SMAs moet opgestel word skuins vir LANK Alle SMAs MOET skuins af vir 'n kort Wanneer jou T / P is getref, of aan die einde van elke 15 minute. Ook, as jy 'n ander sein kry die volgende 15-minute, en jy wil om te hou vir daardie, sou ek vashou die huidige posisie, beweeg jou S / L tot 10 pitte uit die volgende 15-minute inskrywing, en beweeg jou T / P aan die 20 pitte van die nuwe inskrywing (tegnies, sy 'n nuwe handelsmerk). Is jy weer in te voer aan die einde van elke 15min tydperk slegs as daar 'n lang / kort inskrywing of jy aangaan binne daardie 15min tydperk as daar 'n sein MT4 cant skaal kaarte soos site OANDA. Ek dink dit is jou grafiek. Maar, ek dalk in staat wees om saam te stel en 'n aanduiding dat 'n vertikale lyn plotte deur elke: 00. 15. 30, en 45 minute. Tog breek met. mql al. Gemaak 30 pitte totale op die EJ en EU vandag, maar. nie seker of ek het dinge reg. EUR / JPY is 'n lae verspreiding paar wat feasibly kan getref 20 pitte binne 15 minute. Oor die algemeen, sal 'n 10 pit stop doen jy net mooi, en 2: 1 R: R is OK in my boek. As jy wil om 'n ander paar soortgelyke handel, sal ek fokus op die aanpassing van jou geld bestuur. Byvoorbeeld, as ek euro / dollar, 'n stadiger bewegende paar handel, ek sou waarskynlik iets meer in die trant van 'n 7 pit stop en 14 pit T / P doen. Die doel, oogmerk, en die inhoud van die metode is nog heeltemal nie in klip, so voel vry om rond te eksperimenteer om te sien of jy kan kom met 'n paar of 'n kombinasie van die bogenoemde elemente wat beter vir jou werk. Is jy weer in te voer aan die einde van elke 15min tydperk slegs as daar 'n lang / kort inskrywing of jy aangaan binne daardie 15min tydperk as daar 'n sein MT4 cant skaal kaarte soos site OANDA, ek dink dit is jou grafiek. Maar, ek dalk in staat wees om saam te stel en 'n aanduiding dat 'n vertikale lyn plotte deur elke: 00. 15. 30, en 45 minute. Tog breek met. mql al. Gemaak 30 pitte totale op die EJ en EU vandag, maar. nie seker of ek het dinge reg. Hmm. Im 'n bietjie verleë deur jou vraag, so laat my net verduidelik wat ek doen meer deeglik. Verbeel jou jy het nou net ingeskryf vir 'n Lang inskrywing om 8:00 want almal SMAs is skuins up. 08:15 rolle rond en al SMAs steeds skuins op (Julle moet dus môre 10 pitte). Nou, as ek wil om te hou 8:15-08:30 Ek kan, want ek het in wese 'n ander inskrywing sein by 08:15. Wat ek sal doen by 08:15 is beweeg my S / L tot 10 pitte en my T / P tot 20 pitte, vanwaar die quotnew entryquot is. Dus, as ek was op 10 pitte op 08:15, my nuwe T / P is 30 pitte (10 20) en my nuwe S / L is 0 pitte (10-10) of ek 'n vrye handel. Die rede hiervoor is om te verhoed dat die betaling van weer versprei vir 'n bedryf wat jy in al. Nou, 08:30 kom deur en die 15 minute SMA, is skuins af, ek uitgang veronderstelling my T / P van 30 is nie getref. Ja, ek gebruik site OANDA, en het geen kennis van MT4, maar 'n tyd aanwyser klink goed Bly jy het 'n paar pitte Hi. As ek die konsep korrek verstaan ​​dan was dit 'n moontlike handel. Ek papier verhandel nie. Eerste pyl inskrywing, tweede pyl uitgang binne 'n 15 min tyd op 'n 1 min grafiek. Jou antwoord sal waardeer word. Dankie. Nadia, Dankie vir afbouing deur Dit lyk soos jy het dit mooi af. Om eerlik te wees, moet jy ook 'n inskrywing lank die 15-minute onmiddellik na die handel jy papier verhandel wat sou waarskynlik gelei tot 'n 10-pit verlies omdat al SMAs is nog steeds skuins aan die einde van jou handel. 10 pitte nie is so erg nie. Hierdie metode berus meer op goeie geldbestuur as eintlik 'n beroep goeie skote. Die enigste filter wat bestaan ​​is dat 'n tendens teenwoordig moet wees (al SMAs in een rigting). Lyk interessant. Ek hou altyd my oë oop vir korter termyn stelsels. Ek was al wonder, is daar 'n spesiale rede waarom jy die 480 lyn in die afgelope twee uur of so (24 Oktober, est 07:00-09:00) verskeie winsgewende handel geleenthede vorendag gekom wat oorweeg quotnot validquot as gevolg van die 480 lyn wat nie aan die kriteria. Dalk is dit die 480 lyn is te lank vir hierdie tyd raam Maar op 'n ander kant, sou dit jou ambagte ultra veilige Ek neem aan Niks is moeilik maak, 'n paar dinge net neem meer tyd en dissipline. Lyk interessant. Ek hou altyd my oë oop vir korter termyn stelsels. Ek was al wonder, is daar 'n spesiale rede waarom jy die 480 lyn in die afgelope twee uur of so (24 Oktober, est 07:00-09:00) verskeie winsgewende handel geleenthede vorendag gekom wat oorweeg quotnot validquot as gevolg van die 480 lyn wat nie aan die kriteria. Dalk is dit die 480 lyn is te lank vir hierdie tyd raam Maar op 'n ander kant, sou dit jou ambagte ultra veilige Ek neem aan jy maak 'n baie goeie punt te maak. Ek dink dat die verwydering van die 480 SMA vir toelating meer inskrywings wat as jy noem, sou dit nie heeltemal so veilig wees sal skep. Die redenasie vir my 480 SMA was sodat ek kon minder inskrywings wat veiliger is nie. Ook op hierdie manier, ek kan makliker posisie groottes ná verliese verhoog sonder om bekommerd te wees oor die sny in te veel margin. Another eenvoudige stelsel - tydraamwerk 15 MOENIE enigiets van dié kopie THREAD. ITS COPYRIGHT. PLEASE Skryf vir my AS JY nie nodig het om rechtshulp en jy kan niks doen sonder my toestemming. BLY BLESSED. BY die wyse waarop hierdie is die eerste werk na die 1ST POST. STAY geseën ALMAL Na 'n lang wag. Ek het uiteindelik stel om 'n nuwe method. This bewys 80 persent winsgewend vir my te wees. Oor my . Ek is die handel forex vir meer as 2 jaar now. Before die forex mark i het aandele handel vir 'n while. but forex was meer interessant as die dom aandelemark. Jammer vir my english..its nie my moedertaal. DIE STELSEL: tydraamwerk 15 Hierdie strategie is suiwer gebaseer op die prys action. however net dieselfde wat ons sal kyk waar die prys is weerkaats from. for byvoorbeeld op enige tyd raam die 200 EMO is baie goed respected. so hierdie strategie bevestig ons gebruik net 15min timeframe. why coz minder as 15min sal jy meer fakeys en meer gee as dit sal groot stoploss wat nie ok met me. since i dont handel in millions..what ons probeer om hier te doen te neem is om maksimum te maak geld met min investeringen. Ek sal verduidelik in detail hoe om hierdie weiering ambagte te neem na die TDI bevestiging. Ek don8217t glo in die toevoeging van baie MA aangesien dit die voorkoms van die chart. The tyd dat ons sal kyk vir ambagte is ná die Londense mark opens..whythat is sal bederf wanneer meer geld sal kom om die market. more geld beteken meer momentum meer momentum beteken meer pips. more pitte meer geld jy by die huis kan neem. Ons sal wag vir die Londen na open. after dit maak ons ​​sal kyk vir ambagte weg van die 200 EMA. thre is meer as een setup..but vir die beginners van hierdie system. please oefen jou oë vir hierdie een opstel en later ek sal uitbrei op die ander setups. Before jy 'n handel die prys moet sluit onder die 10EMA vir 'n kort en bo 10EMA vir lank neem. Geldbestuur SL is 20 Pips TP is upto n handelaar wat jy kan laat dit loop totdat die TDI kruise back. or jy kan sluit op 1: 1 Tot u. Soos baie ander stelsel het selfs hierdie mislukking teen 'n baie hoë wisselvallige times. please demo dit demo dit demo it..till jy in ooreenstemming met hierdie strategie word. Ek beweeg my stop om ná 12 pips..i don8217t wil die pitte terug die mark whats in my pocket. never risiko meer as 2 op 'n enkele handel sal dit baie maklik wees as jy reeds die handel met behulp van TDI. For hierdie opstelling te gee die TDI GREEN moet die Geel line. Please steek lees dekaan Malone TDI gebruik gids vir meer inligting oor TDI..Later ons sal praat oor weer inskrywings en ander setups later coz dit al die newbies..see sal verwar hieronder vir die grafiek aangeheg AANWYSERS gebruik word: 1) 200 EMO (1 uur 50EMA) 2) 800 EMO (4HR 50 EMO) 3) 10EMA 4) Round aantal aanwyser 5) Trading Tyd aanwyser Aangeheg Image (klik om te vergroot) Een ding wat ek moeilik vind om te doen hier by VF is om te besluit wat drade te fokus op. Sê asseblief vir ons 'n bietjie meer oor hoe goed hierdie spesifieke benadering uitgewerk vir jou. Hoeveel pitte maak jy per week hoeveel geldeenhede doen jy handel ek handel net 2 geldeenhede EU en GU I dont selfs kyk na ander geldeenheid Parys. Ek is die handel hierdie metode vir meer as 'n jr now. i gespring van een stelsel na 'n ander in my eerste fase totdat ek het mentored. just fokus op een stelsel en een opstel first. after u dat die opstel van onder die knie het en beoefen dit well. it sal 'n koek walk. trust my al wat jy hoef te doen in hierdie besigheid is om te wag wag wag totdat jy it..it bemeester nie die geval kom overnight..i het ontelbare ure van charttime spandeer en alles wat ek moontlik kan gelees word. Die probleem met die meeste van die ppl hier in hierdie besigheid is hulle hoef nie Enige 1 tot them. so mentor hulle eenvoudig die reëls te breek en hardloop weg van hierdie business. i het my ander sake so goed. (Familie besigheid).i hoef handel al die dae van die week, want ek het my eie business. i kan vertel ek gemiddeld sowat 15 pitte op 'n gemiddelde per trade..some ambagte of baie min is verliese. onthou in forex alles wat jy nodig het, is 10 pitte / dag. jy sal op jou pad na bo, as jy konsekwent 10pips spyker / dag lemme knw Laat as jy iets nodig het al die lewende wesens leef salig geword Februarie 2012 Status: Lid 3108 Posts Nog 'n ding om die laaste post. beginners wil om ryk te word baie quicly sodat hulle dit nie wil hê om hul kop te breek met te veel inligting soos EMAS / RN / vlak momentum / helling van die MA en dinge. maar glo my een keer as jy oefen hierdie dinge sal net sekondes neem vir jou 'n goeie opstel identifiseer. vir al die broers daarbuite. Forex is die maklikste manier om ton van dollars te maak as jy knw wat jy doen. Wetende is slegs die eerste deel. As jy hou oefen. jy sal begin voel die ritme van die mark in die tweede. jy sal neem as dit vir jou vertel of jy sal wegstap. Laat al die lewende wesens woon salig geword Februarie 2012 Status: Lid 3108 Posts net 'n blik op hierdie foto. nog 'n versoek. plz plz plz dont selfs dink aan die gang is live totdat jy hierdie backtest. net nie die back testing vir die laaste maand Februarie jy sal knw hoeveel pitte u wud gemaak. toets net uit Londen oop vir die 2 uur na die VSA opens..that al. onthou dit baie belangrik. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Februarie 2012 Status: Lid 3108 Posts Mense Ek haat plaas kaarte. sy so 'n pyn op die verkeerde place..but prentjie praat meer as woorde. so plaas hierdie een vir 2 Maart. hier die die prys is weerkaats van die RN. after die Londense oop die kopers probeer om die prys opstoot, maar kon nie volhou en die was dit 'n vrye val na that..notice op die meeste van die mark oop sal daar 'n valse beweeg. dit is hoekom ons die reël opstel vir geen broekie bo 200 EMO en geen verlang hieronder 200ema. Coz van hierdie reël soms u kan verloor paar ambagte, maar sy ok. jy sal hê verloor dae in forex. Coz ons is net die mens en ons maak foute. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) 'n Eenvoudige Dag Trading Strategie Working met handelaars regoor die wêreld I8217ve opgemerk 'n gemeenskaplike tema. Dag handelaars maak handel manier te ingewikkeld Hulle plot dosyne aanwysers op hul handel skerm en dan versuim om ambagte te voer met vertroue. In hierdie artikel sal jy leer hoe om vertroue in jou handel besluite deur die gebruik van 'n eenvoudige dag handel strategie wat net staatmaak op twee aanwysers. Wat is die beste markte vir hierdie Trading Strategie Hierdie strategie is 'n eenvoudige tendens volgende strategie wat moet werk in enige mark, maar as 'n dag handelaar Ek verkies om termynkontrakte handel. Op Rockwell Trading, handel ons hierdie strategie lewe in ons Live Trading kamers op die volgende markte: E-mini SampP E-mini Dow E-mini SampP Midcap FX Euro 30-jarige T-Bonds Hoe op te rig Jou Kartering sagteware By die keuse van 'n tydperk, verkies ons merk kaarte vir hierdie strategie. As you8217re nie vertroud is met regmerkie kaarte, 'n regmerkie bar voltooi nadat 'n spesifieke aantal ambagte, in plaas van 'n tydraamwerk soos 'n 5 of 15 minute bar. As 'n voorbeeld, ek gebruik 'n 4500 bosluis grafiek vir die E-mini SampP. Dit beteken dat 'n kroeg of 'n kers is geplot elke 4500 ambagte. A bar kan 2 tot 5 minute neem om te voltooi, maar die werklike tyd wat dit neem om werklik doesn8217t saak af te handel. Al wat tel is die bedrag van ambagte wat uitgevoer is in die mark. Die voordeel van die gebruik regmerkie kaarte is dat die aantal bars sal toeneem en afneem na gelang van wisselvalligheid. Wanneer die markte beweeg en daar is meer ambagte, sal jy meer bars het. As die markte is stil jy sal minder bars het. As 'n voorbeeld, sal 'n stel van 4500 ambagte vir die E-mini SampP tipies produseer tussen 7 en 10 bars tydens die 17 uur oornag sessie (16:30 EST en 09:30 EST) sedert die E-mini SampP is nie aktief verhandel gedurende hierdie tyd. Maar in die eerste twee ure van aktiewe handel (09:30-11:30 EST), kan jy verwag tussen 16 en 24 bars, afhangende van die handel aktiwiteit van die dag. Maak 'n regmerkie kaarte verwyder die tyd faktor van kaarte en voeg volume en wisselvalligheid om jou bars. Gee dit 'n probeer en you8217ll waarskynlik vind dat bosluis kaarte is 'n makliker manier om intraday bewegings in die markte wat jy handel te sien. Let. Ons werk regmerkie instellings vir die markte wat ons volg 2-3 keer per jaar, sedert wisselvalligheid in die markte kan verander. Die volgende stap is om die gewilde MACD aanwyser om die grafiek te voeg. Net gebruik die standaard instellings: 26 vir die stadige bewegende gemiddelde 12 vir die vinnig bewegende gemiddelde en 9 vir die bewegende gemiddelde van die MACD 8211 die 8220signal line8221 Ek gebruik die MACD om die rigting van die mark te identifiseer, maar ek gebruik dit met 'n bietjie draai: die mark is in 'n uptrend as die MACD is bo sy sein-lyn en bo die lyn nul. Die mark is in 'n verslechtering neiging as die MACD is laer as die sein-lyn en onder die lyn nul. My kartering sagteware laat my toe om die bars hand van sekere kriteria kleur, en daarom is ek kleur die bars in 'n uptrend (volgens die definisie hierbo) groen en die bars in 'n verslechtering neiging rooi. Om te verhoed dat whipsawed in 'n sywaartse mark en net vang sterk tendense, ons die toevoeging van 'n tweede aanwyser: Bollinger Bands. Ons gebruik die volgende stellings: 12 vir die bewegende gemiddelde 2 vir die standaardafwyking Jy kan intraday handel geleenthede heeldag 8212 met die TradingMarkets Live screener met real time updates op 20 gewilde prys en tegniese aanwysers 8230 Klik hier om te leer hoe vind. Ons gebruik die Bollinger Bands ons inskrywing sein te bepaal: Gee lank met 'n aftrekorder aan die waarde van die Bo-Bollinger Band as die mark is in 'n uptrend (sien definisie hierbo). As jy nie gevul is, pas jou stop om die Bo-Bollinger Band waarde weerspieël solank ons ​​in 'n uptrend bly. Gee KORT met 'n aftrekorder aan die waarde van die Laer Bollinger Band as die mark is in 'n verslechtering neiging (sien definisie hierbo). As jy nie gevul is, pas jou stop om die Laer Bollinger Band solank ons ​​in 'n verslechtering neiging bly weerspieël. Deur die gebruik van aftrekorders sal ons slegs geaktiveer indien prys deur die Bollinger Band, wat 'n voortsetting van die tendens kan sein stoot. Jy sal sien dat hierdie eenvoudige reëls toelaat om 'n sterk neiging om te vang, en dat die gebruik van die Bollinger Bands sal jou help om te verhoed dat baie 8220false signals8221. In ons Eenvoudige Trading Strategie gebruik ons-wisselvalligheid gebaseer uitgange. Ons doel is om verskillende marktoestande te akkommodeer deur gebruik te maak van wyer stop en wins doelwitte in 'n wisselvallige mark, terwyl die gebruik van kleiner stop en wins doelwitte in 'n stil mark. Ons meet die wisselvalligheid van die mark met behulp van die gemiddelde daaglikse Range (ADR). Met die oog op die ADR bereken, meet ons die afstand tussen die Daily High en die Daily Lae. en bou 'n gemiddelde oor die afgelope sewe dae: In die grafiek hieronder kan jy sien dat die daaglikse reeks op 25 Maart 2009 in die e-mini SampP was 36 punte. Jy kan bereken net hierdie reeks vir die afgelope 7 dae en kry die gemiddelde daaglikse Range (ADR). Ons gebruik hierdie ADR ons stop verlies en wins teiken te bereken: Stop Loss ADR 0.10 winsdoelwit ADR 0,15 Soos jy kan sien, is ons met behulp van 10 van die gemiddelde daaglikse Range as 'n stop verlies en 15 van die ADR as 'n wins teiken. Ek raai die gebruik van 'n wins teiken om wins te neem en te kry uit 'n bedryf voordat dit teen jou draai. In byvoeging tot die wins teiken en stop verlies, sal ons 'n handelsmerk te sluit as 'n kroeg voltooi en ons sien 'n MACD crossover. As ons lank en MACD kruisies agter onder die sein lyn, of 'n kort en MACD kruisies agter bo die sein lyn, ons wil die handel te sluit uit 'n posisie in die geval van die tendens omkeer te kry. Hierdie strategie is 'n eenvoudige Dag Trading Strategie that8217s maklik om te verstaan ​​en uit te voer. Toets dit uit en jy sal verbaas wees oor hoe sterk dit is nie. Sodra jy vertroud is met die basiese reëls is, oorweeg waarin jou persoonlike handel voorkeure soos skalering in en uit 'n posisie met behulp van sleep tot stilstand kom of enige bykomende filters waarmee jy gemaklik is. Alles van die beste in jou handel.

No comments:

Post a Comment