Tuesday 19 September 2017

Gratis Handleiding Oor Handel Opsies


Leer Options Trading en verdien maandelikse inkomste uit jou portefeulje. Geluk Dit is die beginpunt van die vrye 3,000 web-gebaseerde opsies handel kursus. Voltooi asseblief die twee stappe hieronder om te begin. Stap 1: sluit die nuusbrief. Die nuusbrief sal jy volle toegang tot die kursus sowel as die bonusse te gee. Stap 2: xa0 lees die kort intro hieronder wat sal jy 'n groter prentjie oorsig van die kursus te gee. Bonus Stap 3: xa0 aandeel hierdie webwerf met yourxa0friendsxa0 (glimlag). Big Promise: xa0If jy behoorlik opsie handel strategieë leer sal jy in staat wees om geld selfs wanneer die aandelemark is goingxa0 af xa0orxa0 nêrens xa0in prys. As gevolg van die aged winspotensiaal, baie mense is aangetrokke tot handel opsies vir die verkeerde rede. So as jy een van die baie mense wat op soek is na vinnig ryk met geen werk van jou kant kan jy kyk elders. Hierdie webwerf is oor 'n sinvolle, lae risiko, benadering tot beleggings. Daar word voorsiening gemaak hoofsaaklik om mense wat op soek is na 'n bykomende inkomstestroom sodat hulle meer tyd kan spandeer saam met hul familie te skep. So hierdie hele werf is 'n gratis web-gebaseerde opsies kursus wat jy sal leer. Die eenvoudige 7 stap proses wat ek gebruik om voorraad opsies handel. Waarskuwing. handelsvoorraad opsies kan pret wees en dit kan ook riskant wees. As jy op die regte manier te handel die beloning is groot, maar as jy dit nie sal jy geld verloor (glo my, ek weet uit ervaring). Maar sodra jy die krag van sit en call opsies te leer, te belê, sal nooit weer dieselfde wees nie. Die veelsydigheid en wins potensiaal van handel opsies is byna ongeëwenaard in die aandelemark arena. Selfs Warren Buffet (die wêreld se rykste belegger) gebruik voorraad opsies. Die leermodules van t hy GRATIS Web Based Options Kursus. Ive ontwerp die webwerf sodat 'n paar van die linkerhand oortjies die leermodules van die huis studie kursus is. As jy op elke blad wat jy sal geneem word na die eerste les vir daardie spesifieke leer module. Soos in die prentjie hieronder, elke module het 'n paar lesse daarin. Ek f jy gaan na die onderkant van elke bladsy, sal jy sien 'n inhoudsopgawe wat elke les in die module lys. Vir die mees doeltreffende leerervaring, lees elke les in die module in die presiese volgorde soos hulle gelys. Hierdie afdeling gaan oor die basiese beginsels van die handelsvoorraad opsies. Jy sal leer wat aandele-opsies is, en sal geleer word die konsep van hoe handelsvoorraad opsies winsgewend kan wees. Stock opsies is so uniek en begrip van hoe opsies word gewaardeer kan verwarrend wees. Dit leer module leer jy die basiese komponente wat voorraad opsies gee hul waarde. Ek voel daar is geen nut leer gevorderde opsie handel strategieë, tensy jy geld kan maak met die basiese beginsels, so hier uiteengesit ek 5 basiese strategieë. Stock opsies is afgelei van aandele, sodat jy ten minste 'n basiese begrip van hoe om te lees voorraad kaarte nodig. Hierdie afdeling gee 'n uiteensetting van die basiese beginsels van kartering aandele. Dit is 'n opvolg op die grafiek les. Dit gaan oor 'n paar basiese gereedskap wat gebruik word deur handelaars om hulle te help interpreteer aandele prys beweging. Dit is die finale les ontwerp om jou te help opsie handel en sy waar al die lesse sal saam vasgebind leer. Siek loop jy deur die proses het ek gaan deur om uit te vind en maak ambagte. Om te begin, kliek op hierdie skakel xa0and youll word om die eerste les van die course. Option Trading Tutoriale 'N baie goeie manier om opsies handel te leer is deur opsie handel tutoriale. Ek het gevind dat as ek was om te leer om handel opsies wat kyk na 'n handel te rig, het daarin geslaag en hersien 'n groot hulp vir my leer om handel. Dit is my ervaring dat dit nuttig om 'n handelsmerk te kyk geplaas in die vorm van 'n video en Ive het ook bevind dit nuttig om te leer oor ambagte word opgestel en deur te lees oor dit. Dis hoekom Ive beide formate ingesluit hier op hierdie bladsy. Siek soms sit 'n nuwe video handleiding, veral op strategieë ek voor havent getoon. Dit sal die geleentheid kry om nie net die handel self bespreek bied as dit ontwikkel nie, maar ook die gebruik van 'n paar van die handel gereedskap vir handel analise en handel bestuur. Uitkyk te wees vir die individu skakels na hierdie ook in die regter kolom en toeganklik opdaag uit elke bladsy op die webwerf. Daarbenewens Siek wees opstel handel handleiding bladsye waar Siek kies 'n strategie en skep 'n handelsmerk bladsy. Hierdie bladsy sal optree soos 'n vakblad so siek het die geleentheid om hierdie proses sowel demonstreer. Elke nuwe handelsmerk sal 'n bladsy waar die handel is opgestel en bespreek as ek voor te berei om te gaan nie. Ek sal updates te voeg tot hierdie bladsye as ek monitor die ambagte en siek uiteindelik 'n handelsmerk gevolgtrekking waar ek die uitslag van die handel te evalueer en enige lesse geleer. Hierdie benadering is daarop gemik om 'n meer formele demonstrasie van die verhandeling van plan wees. handel tydskrif en handel log konsepte Ive bespreek op ander bladsye. Wat Siek doen op hierdie bladsy is die versameling van al die opsie handel tutoriale ek saam te stel. Van hierdie bladsy, sal daar 'n skakel na die besonderhede van elke opsie handel handleiding wees. Hieronder is 'n opsomming van die ambagte in terme van die tipe handel, wins / verlies, ens Hierdie ambagte sal grootliks opgebou uit indeks opsies of ETF van 'n betrokke indeks. Daar is baie redes hiervoor, waarvan sommige soos uiteengesit op die indeks opsie handel bladsy en 'n paar van die bladsy ETF opsies. Die belangrikste redes al vir my te doen het met volume verhandel en die feit dat daar geen handel is afhanklik van enige een voorraad en enige gebeure wat groot swaaie kan veroorsaak. Ek wil daarop wys dat Ive geplaas al hierdie ambagte in 'n opsie papier handel rekening by thinkorswim. Ek is nie 'n aanbevelings oor enige van hierdie ambagte. Hierdie tutoriale is net vir opvoedkundige purposes. Options Basics Tutoriaal Deesdae, baie beleggers portefeuljes sluit beleggings soos effektetrusts aangebied. aandele en effekte. Maar die verskeidenheid van sekuriteite wat jy het tot jou beskikking eindig nie daar nie. Nog 'n tipe van sekuriteit, bekend as 'n opsie, bied 'n wêreld van geleentheid om gesofistikeerde beleggers. Die krag van opsies lê in hul veelsydigheid. Hulle in staat stel om aan te pas of jou posisie aan te pas volgens enige situasie wat ontstaan. Opsies kan as spekulatiewe of as konserwatief as wat jy wil wees. Dit beteken dat jy alles kan doen vanuit 'n posisie te beskerm teen 'n daling tot regstreekse verbintenis op die beweging van 'n mark of indeks. 13 Dit veelsydigheid egter nie kom sonder die koste. Opsies is kompleks sekuriteite en kan uiters riskant wees. Dit is die rede waarom, wanneer die handel opsies, sal jy 'n disclaimer soos sien die volgende: 13 Options behels risiko's en is nie geskik vir almal. Opsie handel kan spekulatiewe aard wees en dra aansienlike risiko van verlies. Slegs belê met risiko kapitaal. 13 Ten spyte van wat iemand vir jou vertel, opsie handel behels risiko, veral as jy nie weet wat jy doen. As gevolg hiervan, baie mense stel voor dat jy duidelik van opsies te stuur en vergeet hulle bestaan. 13 Aan die ander kant, die geregtigheid van enige soort belegging plekke wat jy in 'n swak posisie. Miskien is die spekulatiewe aard van opsies nie die geval pas by jou styl. Geen probleem - dan hoef spekuleer in opsies. Maar, voordat jy nie besluit om te belê in opsies, jy moet dit verstaan. Nie leer hoe opsies funksie is so gevaarlik soos spring reg in: sonder om te weet oor opsies wat jy sal nie net verbeur met 'n ander item in jou belê toolbox maar ook verloor insig in die werkinge van 'n paar van die wêreld se grootste maatskappye. Of dit nou is om die risiko van buitelandse valuta transaksies te verskans of om werknemers eienaarskap in die vorm van aandele-opsies, die meeste multi-nasionale vandag gebruik opsies in een of ander vorm te gee. 13 Hierdie handleiding sal jou bekendstel aan die beginsels van die opsies. Hou in gedagte dat die meeste opsies handelaars het baie jare ondervinding, so moenie verwag om 'n kenner te wees onmiddellik na die lees van hierdie handleiding. As jy vertroud is met hoe die aandelemark werk Arent, check die Stock Basics handleiding. Teken in op nuus te gebruik vir die nuutste insigte en analysisStock Options Tutoriale n Options Tutoriaal moet vry wees: Daar is baie webwerwe bevordering van 'n Options Tutoriaal wat groot geld kos. Jy moet in staat wees om 'n goeie opsies Tutoriaal vind vir gratis. Trouens, het jy reeds geland op 'n gratis Options Tutoriaal site. Al wat jy hoef te word gelees wat ons het vir jou. Dit moet 'n goeie begin wees. Stock is om Checkers as opsies is om skaak: Belegging in voorraad is 'n hele klomp makliker as 'n belegging in opsies. Belegging in aandele is eenvoudig. kies net 'n perd en plaas jou verbintenis. Dit is 'n eenvoudige spel wil speel Checkers. Belegging in opsies is 'n hele klomp meer ingewikkeld uitvoering maak dit meer soos skaak speel. Opsies te belê kan 'n lewenslange leerervaring wees. Vir diegene van ons wat hou van die ekstra uitdaging opsie te belê, is dit elke minuut van die tyd wat jy spandeer die moeite werd. Die belonings van opsies te belê kan veel groter as die moontlike winste van die koop of verkoop van voorraad, maar die risiko's is ook groter. Opsies is aged beleggings. Hefboom werke beide maniere uitvoering maak dit kan buitengewone winste sowel as buitengewone verliese te voorsien. Dit is duidelik dat die leer alles wat jy kan oor opsies is noodsaaklik voordat jy al ooit belê met die regte geld. So, waar begin jy die slag met jou vrye opsies Tutoriaal: Ons glo dat jy kan die beste sou wees om elke onderwerp wat aan Stock Options 101. begin by die top lees. Sodra jy 'n begrip van die basiese definisies en konsepte te hê, dalk jou volgende stap wees om aan te meld vir ons gratis weeklikse nuusbrief. In bykomend tot 'n nuwe opsies idee om jou elke week gestuur sal jy 'n gratis opsies verslag dat baie van die basiese opsies konsepte sit om te werk in die werklike wêreld te kry. Terrys Wenke Stock Options Trading Blog 11 Oktober 2016 Bernie Madoff het miljarde dollars van beleggers deur die aanbied van 12 per jaar. Vandag wil ek 'n belegging wat meer moet lewer as trippel wat terugkeer deel. Ek twyfel of dit raak Madoff-agtige geld vloei in dit, maar miskien sommige van julle sal dit probeer saam met my. Niks is 100 gewaarborg, maar die historiese prys aksie vir hierdie konserwatiewe voorraad toon dat hierdie opsies versprei oor 40 'n yslike 98 van die tyd sal maak. Hoe om te maak 40 met 'n enkele opsies handel oor 'n Blue Chip Stock Johnson Johnson (JNJ) is 'n 70000000000 multinasionale mediese toerusting, farmaseutiese en verbruikers verpakte goedere vervaardiger gestig in 1886. Dit is werklik 'n prima voorraad wat 'n 2.7 dividend betaal en verhoog dit byna elke jaar. JNJ 'n gunsteling onderliggende voorraad vir ons by Terrys Wenke. Vroeg in November 2015 het ons. Baie mense hou van die idee van die skryf oproepe. Hulle koop voorraad en dan verkoop iemand anders die reg om hul aandele terug te koop (gewoonlik op 'n hoër prys) deur die verkoop van 'n oproep teen hul aandele. As die voorraad nie hoef te gaan deur die tyd wat die oproep verstryk, hulle hou die opbrengs uit die verkoop van die oproep. Dit is soort van soos 'n herhalende dividend. As skryf 'n beroep doen 'n beroep op julle, vandag se bespreking van 'n opsie strategie is right up jou alley. Hierdie strategie is soos die skryf van 'n beroep op steroïede. Kalenderverspreidings Tweak 5 (Hou Skryf Oproepe op steroïede) Wanneer jy die opstel van 'n agenda verspreiding, jy 'n opsie (gewoonlik 'n oproep) wat 'n langer lewe as in dieselfde-staking oproep wat jy verkoop aan iemand anders te koop. Jou verwagte wins kom van die bekende feit dat die langer termyn oproep verval teen 'n laer koers as die korter termyn oproep jy verkoop aan iemand anders. Solank die voorraad nie skommel 'n hele klomp, is jy gewaarborg om. 30 September, 2016 IBM kondig verdienste op 17, minder as drie weke Oktober van nou af. Ek wil graag 'n strategie wat ek vandag gebruik om voordeel te trek uit die uiters hoë opsie pryse wat bestaan ​​vir die opsie reeks wat verstryk op 21 Oktober vier dae ná die aankondiging met jou te deel. Ek voel redelik vol vertroue dat ek sal uiteindelik maak meer as 100 op een of albei van hierdie ambagte voor die lang kant verstryk in ses maande. IBM Pre-aankondiging Speel Een van my gunsteling opsie-strategieë is om te koop een of meer kalender versprei op 'n maatskappy wat sal die aankondiging van verdienste in 'n paar weke. Die opsie reeks wat direk verstryk ná die aankondiging ervaar 'n verhoogde Geïmpliseerde Volatiliteit (IV) met betrekking tot al die ander opsie reeks. 'N Hoë IV beteken dat diegene opsies is relatief duur in vergelyking met al die ander opsies wat handel oor wat voorraad. IV vir die post-aankondiging reeks styg as gevolg van die bekende neiging om aandeelpryse te ver meer as gewoonlik wissel een keer die aankondiging gedoen word. Dit kan optrek as beleggers is tevrede met die maatskappy se verdienste, verkope, of vooruitsigte, of dit kan tuimel omdat beleggers verwag meer. Terwyl daar is 'n paar historiese bewyse dat die voorraad beweeg gewoonlik in die teenoorgestelde rigting wat dit gedoen het in die week of twee in die aanloop tot die aankondiging, dit is nie oortuigend genoeg om altyd seker dat die pad. IBM het opgestaan ​​sowat 5 oor die afgelope week, maar dit is die handel oor gelykstaande aan waar dit was twee weke gelede, so daar is geen aanduiding op die oomblik oor wat kan gebeur ná die aankondiging. IBM het gewissel van net minder as 4 gemiddeld oor die afgelope paar aankondiging gebeure. Dit sou 'n gemiddeld van 6 of plek te maak. Ek het regtig geen idee in watter rigting dit dalk agter hierdie aankondiging, maar dit is uitgehang om dit / s huidige vlak (net minder as 160) vir 'n rukkie, so ek is van plan om my weddenskap te plaas rondom dat die getal In die week voor tot. Die maak van 36 A Duffers Guide to Breaking Par in die mark elke jaar in goeie jare en Bad Hierdie boek mag nie die verbetering van jou golf spel, maar dit kan jou finansiële situasie te verander sodat jy meer tyd vir die setperke en skoonvelde sal (en soms die woud). Vind uit hoekom Dr. Allen is van mening dat die 10K Strategie is minder riskant as die besit van aandele of effektetrusts, en waarom is dit veral geskik is vir jou IRA. Sign Up Jou 2 gratis verslae amp Ons Nuusbrief Nou TD Ameritrade, Inc. en Terrys Wenke is geskei predikante op pad maatskappye en is nie verantwoordelik vir mekaar se dienste en produkte. copy Copyright 2001ndash2016 Terrys Wenke, Inc. DBA Terrys Wenke Sluit aan by die Terrys Wenke Gratis nuusbrief en ontvang 2 opsies strategie Verslae: Hoe om te maak 70 per jaar met kalenderverspreidings en Gevallestudie - Hoe die Weekly Mesa Portefeuljekomitee gemaak het oor 100 in 4 Maande Teken om jou bestaande rekening NowOption Trading tutoriaal My blog is ontwerp as 'n tydlose opsie handel handleiding. Ek is van plan om te hou die toevoeging opsie handel artikels op 'n periodieke basis. Elkeen neem vier tot ses uur om te komponeer en selfs al die voorbeelde kan gedateer word, sal die inligting wat die toets van die tyd staan. Binne die blog, kan jy gebruik maak van die soek funksie om spesifieke opsie handel tutoriale vind. In die kategorie afdeling sal jy 'n groep van artikels genoem, Hoe te begin Trading Options vind. Hierdie opsie handel tutoriale te identifiseer hulpbronne en hulle help om jou kennis te bou. In die volgende afdeling leer ek jou hoe om jou ambagte Bestuur. Hierdie opsie handel tutoriale sal sekere setups te verduidelik en ek sal jou leer hoe om jou opsie ambagte te pas. Ek glo dat ten einde 'n goeie opsie handelaar wees, moet jy eers 'n goeie voorraad handelaar wees. In die volgende afdeling, Analise - Tegniese, fundamentele, Mark, ek verduidelik 'n paar belangrike begrippe vir tegniese en fundamentele analise. Ek beskryf gapings, terugskrywings, breakouts, quotV Bottomsquot en nog baie meer in hierdie opsie handel tutoriale. As jy lees oor opsie handel, sal jy kom oor baie verskillende benaderings. Sommige is goed en 'n paar is nie. In hierdie volgende gedeelte van my blog, opsie-strategieë goed en sleg, ek leer wat Ive geleer het oor die afgelope 20 jaar. Ek verduidelik sommige van die strategieë wat ek gebruik en waarom hulle werk. Ek beskryf ook 'n paar van die opsie handel strategieë wat dit nie en ek verduidelik hoekom hulle is gebrekkig. Opsies is 'n komplekse instrument en in die volgende afdeling, Opsie verwikkeldheid - Expiration, Opdrag, Volatiliteit. Ek beskryf sommige van die opsie handel nuanses. Pryse beweeg baie vinnig en jy moet al die besonderhede te ken. In die volgende afdeling, relatiewe sterkte / Swakheid - My Edge, ek gebruik opsie handel tutoriale tot my voordeel te beskryf. Om 'n suksesvolle opsie handelaar te wees, moet jy 'n sistematiese benadering te gebruik om jou kans te verhoog. In die finale kategorie, Hoe ek Handel Options, die opsie handel tutoriale beskryf my persoonlike filosofieë en metodes. Ek is betrokke by byna elke faset van opsie handel in my loopbaan en ek beton menings van wat werk en wat nie die geval is gevorm. Ek is vir ewig 'n student van die mark en ek probeer om iets te leer nuwe alledaagse. Ek hoop dat my opsie handel tutoriale voorsien u met nuwe insigte. kategorieë

No comments:

Post a Comment