Wednesday 30 August 2017

Forex Handelaars Perth


Forexiation - dagboek van 'n Perth forex handelaar Ek het daarin geslaag om 'n bietjie van wins krap gedurende September, toenemende my rekening deur 0,44. Rekening groei: 0.44 September het baie stil gewees. Ek gewoonlik oop 10 ambagte per maand, maar in September, het ek net oopgemaak sewe. Ek was meer selektief oor my ambagte vandeesmaand, hoofsaaklik as gevolg van die verlies ek nie al verdra gedurende Augustus. Ek beperk my risiko vir 0,5, tot 'n maksimum van 1 vir 'n paar ambagte. Ek glo dat as ek meer aggressief met my risiko was, ek wouldve waarskynlik my rekening gegroei deur 1 vir die maand. Dis die prys wat jy betaal vir die feit dat konserwatiewe. Ek het ook bereik my 100 handel mylpaal vandeesmaand. 'N blik op my handel rekening is onder (Klik om te vergroot): My wins faktor is tans 1.31, wat is op gelyke voet met my backtests. Ive gewy September tot navorsing wat wissel markte, met beperkte sukses. Ive ontwikkel 'n reeks tempo stelsel, hoewel Ek is nie 100 tevrede met dit. Dit is 'n backtest aandele kurwe van 239 monster ambagte, 2012-2016: My grootste bekommernis is hoe Lumpy my oorwinnings is. ID verkies om 'n meer eweredige verspreiding van oorwinnings en verliese te sien. Siek voortgaan my navorsing in Oktober. Volgende maand My huidige onttrekking is steeds meer as 5, so siek my risiko te hou tot 1 per handel gedurende Oktober. Sodra my drawdown val onder 5, kan ek oprit my risiko vir 1,5-2. Hierdie week het redelik stil. Ek maak net 'n enkele handel. Beide die Federale Reserweraad en die Bank van Japan vrygestel monetêre state op Woensdag, wat dinge 'n bietjie ingewikkeld. EURJPY Maandagoggend, het ek lank op die EURJPY. Ek plaas 'n kopie bestel by Vrydae lae, vooruit dat die prys sal opwaarts herstel. Omdat my wins teiken en stop verlies was redelik styf, ek het gehoop om hierdie handel te sluit teen die einde van Dinsdag net voor die Bank van Japannees aankondiging gister gesê. Teen die middel van Dinsdag prys was nêrens gaan en hovered naby gelykbreek. Ek didnt wil wees in die mark deur Woensdagoggend, so ek die handel gesluit op 'n baie klein verlies (-0.2R). Wanneer die BOJ aankondiging het uitgekom, prys val en wouldve my stop verlies getref. Im gelukkig het uitgeklim relatief ongedeerd. NAVORSING Im tans fokus op 'n verskeidenheid tempo strategie. Die backtest resultate lyk interessant tot dusver. Siek post meer besonderhede as verdere back testing suksesvol is. September traag te wees. Ive het my limiet risiko van 0,5-1 per handel, en sal voortgaan om dit te doen totdat ek sien my aandele kurwe positiewe terugkeer. Bewus te wees van die nuus gered my verberg hierdie week. Altyd beplan jou handel rondom belangrike nuusgebeure. Ek gesluit twaalf ambagte in Julie, en dit is wat ek verwag het. Die groot tema vir my was die Brexit referendum en die nasleep daarvan (hoewel die GBP nou bedaar. Maar ek voel 'n groot skuif die punt staan ​​om plek weer te neem as markte hoef wissel vir ewig). Omdat ek net gebreek selfs vir Julie, Im vermindering my maksimum risiko tot 1.5 vir Augustus. Ek is nie in harmonie met die mark, maar ek is nie heeltemal uit tune nie. Ek dink 1.5 stakings 'n redelike balans. Ek glo dat steek naby aan 1: 1 R: R verhoudings het 'n streep verloor voorkom vir Julie. My verspreiding van oorwinnings en verliese gedurende Julie is goed gemeng. My knelpunt vir Julie is om meer bewus te maak van die nuus. Daar was ten minste een handel dat ek shouldve vermy (Ek het lank op die USDCHF net voor die Federale Reserweraad 'n aankondiging gemaak op 27 Julie. Dit was 'n dom handel, en is suiwer gebaseer op 'n tegniese stelsel kies wat ongeldig oor die vrylating van geword nuus). Altyd bewus wees van die komende nuus as hulle die mag het om te keer tegniese setups. PERTH HANDELAARS PERTH HANDELAARS Perth Handelaars versamel soos gestemde mense en help lede om hul belegging handel vaardighede te verbeter. Ten spyte van ons beperkte hulpbronne, onderneem ons die soeke van die grootste uitnemendheid. Perth Handelaars is een van die 8 handel Meetups wat in die groot stede van Australië onder die umhellip Perth Handelaars versamel soos gestemde mense en help lede om hul belegging amp handel vaardighede te verbeter. Ten spyte van ons beperkte hulpbronne, onderneem ons die soeke van die grootste uitnemendheid. Perth Handelaars is een van die 8 handel Meetups wat in die groot stede van Australië onder die sambreel van FX tutors. 'n organisasie wat begin is deur Mario D. Conti in 2008. Vir meer inligting kontak gerus die organiseerder Mario D. Conti: W: 612 8882 9260. E: infoatfxtutors. au. Georganiseer deur Mario D. C. Geen Meetups tans geskeduleer. Komende Meetups Onlangse foto's Aanbevole MeetupsPerth Dag Handelaars Perth Dag Handelaars Perth Dag Handelaars is 'n sosiale beter is vir plaaslike handelaars. Die Meetups is oganised om saam soos gestemde handelaars te bring sodat ons handel idees, die jongste gebeure, en ruil oorlog stories kan bespreek. Dit beter is bestaan ​​nie om te verkoop jy iets. Alle vorme van handelaars verwelkom, hellip Perth Dag Handelaars is 'n sosiale beter is vir plaaslike handelaars. Die Meetups is oganised om saam soos gestemde handelaars te bring sodat ons handel idees, die jongste gebeure, en ruil oorlog stories kan bespreek. Dit beter is bestaan ​​nie om te verkoop jy iets. Alle vorme van handelaars verwelkom, termynkontrakte, forex, aandele, indekse, CFD, opsies, lasbriewe, versprei handelaars, Momo spel (momentum), hfts, kwantitatiewe, scalpers en enigiets anders. Nuut op die handel Geen probleem, beginners is welkom. Georganiseer deur Eric Y. en Peter J. Geen Meetups tans geskeduleer. Komende Meetups Onlangse foto's Aanbevole MeetupsFounded deur handelaars vir handelaars Omdat gestig deur handelaars, ons verstaan ​​wat handelaars wil. Ons bied toegang tot die wêreld se mees gewilde verhandelingsplatform, Meta Trader 4, 'n wye verskeidenheid van Forex handel. Kommoditeite amp indekse. Stywe versprei en vinnige uitvoering kom as standaard op al ons rekeninge en, vir gemoedsrus, werk ons ​​binne 'n veilige en hoogs gereguleerde omgewing. Probeer 'n gratis demo Open 'n rekening Fonds my rekening Voordele van Forex verhandeling met AxiTrader Australiese besit Australiese besit, bedryf en gereguleerde Diep likiditeit Beste pryse saamgevoeg uit die world39s voorste likiditeit verskaffers 24/5 Ondersteuning Toegewyde rekening amp Bestuurder 24 uur ondersteuning Lae versprei die laagste versprei oor 'n wye verskeidenheid van munt pare, Metals amp indekse. Sien meer redes om handel te dryf met ons Forex Onderwys Vennote / Institusionele Market News amp Blog AxiTrader is 'n geregistreerde maatskappy se naam van AxiCorp Financial Services Pty Ltd (AxiCorp). AxiCorp (ACN 127 606 348) gemagtig en gereguleer word deur die Australiese Securities amp Investments Kommissie (ASIC) Europe aantal 318232. Belegging in oor-die-toonbank afgeleide instrumente dra beduidende risiko's en is nie geskik vir alle beleggers. Jy kan aansienlik meer as jou aanvanklike belegging verloor. Wanneer die verkryging van ons afgeleide produkte wat jy het geen reg, reg of verpligting om die onderliggende finansiële bate. AxiCorp is nie 'n finansiële adviseur en alle dienste word op 'n uitvoering enigste basis. AxiCorp gemagtig is om net algemene raad en inligting is van slegs 'n algemene aard en nie in ag neem jou finansiële doelwitte, persoonlike omstandighede. AxiCorp beveel aan dat jy onafhanklik persoonlike finansiële advies in te win. 'N produk Openbaringsverklaring (PDS) vir ons finansiële produkte en ons Finansiële Dienste Guide (FSG) is beskikbaar by www. axitrader of kan gratis verkry word deur te bel AxiCorp op 1300 888 936 (61 2 9965 5830). Die PDS en FSG is belangrike dokumente en voor te besluit of om aan te skaf, te hou of daaroor beskik AxiCorps finansiële produkte of dienste moet hersien word. Die inligting op hierdie webwerf is slegs vir Australiese inwoners. 169 Kopiereg 2016 AXICORP Vlak 10, 90 Arthur Street, Noord-Sydney NSW 2060 Dankie vir jou besoek AxiTrader. Neem asseblief kennis dat inwoners in COUNTRYNAME is nie in aanmerking kom om aansoek te doen vir 'n rekening deur www. axitrader / AU. As jy in COUNTRYNAME woon, besoek gerus ons correctwebsite webwerf waar ons bied voordele wat geskik is vir jou plaaslike gebied. As jy nog steeds wil voortgaan, bloot hierdie venster toe te maak. Besoek correctwebsite Geen thanksOver honderd Australiese buitelandse valuta handelaars veg om miljoene in verliese Exclusive deur besigheid verslaggewer Neal Woolrich updated Tue 17 Februarie vermy 11:47:01 EST 2015 Australiese kleinhandel buitelandse valuta handelaars verloor miljoene te danke aan die Switserse frank skielike waardering verlede maand. ABC News Online: Verskaf hier in Australië en regoor die wêreld buitelandse valuta maatskappye verkoop die droom van direkte rykdom. Dit is 'n vinnig groeiende handel wat sedert 2007 verdubbel het in grootte, en is nou 'n dag draai meer as 380 miljoen beloop. Maar vir honderde Australias 51000 ma en pa kleinhandel forex handelaars, wat droom het verander in 'n nagmerrie. Die ABC kan toon dat meer as 100 kleinhandel buitelandse valuta handelaars in Australië dikwels klein beleggers wat ploeteraars in die forex mark in hul vrye tyd het massiewe verliese gely op hul handel rekeninge. Verskeie is in die honderde duisende dollars, en in ten minste twee gevalle het die verliese bo 1000000 geklim. Nou, 'n paar van hulle word gejaag deur hul buitelandse valuta makelaars uit te betaal wat verliese. Switserse frank onrus Op 15 Januarie het die Switserse Nasionale Bank gestuur valutamarkte in 'n spin wanneer dit onverwags verwyder 'n pet op die wisselkoers. Die pet is in plek om die Switserse frank te stop waardeer te veel. Die franc is gesien as 'n veilige hawe, en 'n oorwaardeer geldeenheid sou sy binnelandse ekonomie onmededingende maak, en belemmer ekonomiese groei. Wanneer die cap onverwags verwyder, die franc waardeer deur 30 persent in 'n oomblik teenoor die euro, en buitelandse valuta handelaars hou die franc gemaak meevaller winste. Maar diegene wat op die ander kant van die transaksie oorgebly skarrel om hul verliese te dek en, in die geval van 'n paar van die wêreld se grootste buitelandse valuta handel maatskappye, blootgestel aan honderde miljoene dollars in verliese. Australiese handelaars verloor miljoene As ek om te betaal vir die negatiewe balans, sal dit die potensiële verlies van my huis, moontlik breek van my familie bedoel, het gesê een FXCM kliënt, 'n buitelandse valuta handelaar wat gevra vir wettige redes dat sy identiteit nie geopenbaar. Dit het 'n enorme bedrag van emosionele druk kos vir my en my vrou, en ons is baie bekommerd oor ons kinders toekoms. 'N aantal van ons kliënte van die VSA-gebaseerde buitelandse valuta makelaar, buitelandse valuta Kapitaalmarkte (FXCM), die wêreld se grootste kleinhandel forex makelaar, het hul sake by die Australiese Securities and Investments Kommissie (ASIC) en die finansiële ombudsman. Die ABC verstaan ​​kliënte van ten minste twee ander maatskappye IG Markte en Admiraal Markte is ook in dispuut met hul makelaars. FXCMs kliënte te aanvaar dat hulle verplig is om die kapitaal wat hulle bygedra het tot hul buitelandse valuta handel rekeninge te verloor was. Hulle het egter argumenteer dat FXCM het 'n wyd-geadverteerde beleid van geen negatiewe (of debietkaart) weegskaal en sy arm risikobestuur gelei tot verliese besig om buite beheer. Hierdie beleid is baie duidelik en reguit vorentoe, wat FXCM waarborg geen skuld verskuldig aan FXCM indien enige negatiewe balans het, het gesê die FXCM kliënt. Dit is een van die baie belangrike redes vir my en al die ander slagoffers te FXCM kies as ons geldeenheid makelaar. FXCMs beleid van geen debietsaldo's op FX en CFD's Dit is FXCMs beleid om kleinhandel handel rekeninge krediet aan 'n nul balans wanneer debietsaldo's ontstaan ​​as gevolg van die saak. Een van die grootste bekommernisse handelaars het oor hefboom is dat 'n aansienlike verlies kan lei tot verskuldig geld om hul makelaar. Op FXCM, is jou maksimum risiko van verlies beperk deur die hoeveelheid in jou rekening. Alle rekeninge is nagespoor deur ons Marge Watcher funksie. Met die funksie Marge Watcher, indien rekening aandele laer vereistes marge, die FXCM Trading Station sal 'n einde aan alle oop posisies sluit aktiveer. Ten spyte van die versekering van FXCM, die kliënt het die ABC hy 'n e-pos ontvang van FXCM in Januarie eis hy betaal 'n negatiewe balans van 'n paar honderd duisend dollar. FXCMs gegrief Australiese kliënte argumenteer dat ander makelaars navigator die Switserse frank skok in baie beter vorm as FXCM want hulle het 'n beter risiko bestuurspraktyke in plek is, en hul kliënte rekeninge is gesluit gou voordat verliese buite beheer geraak. Ja, natuurlik het ons om verantwoordelikheid te neem onsself nie, maar slegs in die mate van die hoeveelheid geld wat ons in die kliënt bygevoeg. Gevare van die hefboom blootgestel Omdat geldeenhede is geneig om te beweeg in 'n klein inkremente, buitelandse valuta handelaars gebruik hefboom, of leen, om hul winste te beklemtoon. Maar met hefboom kom die risiko van 'n groter verliese wanneer geldeenhede beweeg teen die handelaar. 'N handelaar wat bydra 10000 van hul eie geld, en maak gebruik van 'n hefboom verhouding van 200: 1, kan 'n 2000000 posisie op 'n geldeenheid te neem. Die ander 1990000 geleen uit die buitelandse valuta makelaar. As die geldeenheid daal 1 persent dan die handelaar verloor 20,000 die 10,000 hulle bygedra, plus 'n ekstra 10.000 van geleende geld, sit hulle in 'n negatiewe balans met hul makelaar. Maar in 'n uiterste geval soos die Switserse frank, 'n 30 persent beweging sal hulle sit 600,000 agterstallig in 'n oomblik. FXCM het bevestig dat 115 van sy 16,000 Australiese kliënte het 'n negatiewe balans as gevolg van die Switserse frank gebeurtenis. Die maatskappy het gesê dit het 10 kliënte wat hul negatiewe balans moet terugbetaal word in kennis gestel. Diegene kliënte elk óf 1 miljoen in netto bates, of het meer as 250,000 in hul rekeninge gedeponeer oor die leeftyd van hul rekening, en het ten minste twee jaar handel ervaring. FXCM gesê die negatiewe balans van die ander 105 kliënte vergewe. In 'n verklaring aan die ABC, FXCMs uitvoerende hoof Drew NIV het die kontraktuele posisie met kliënte was duidelik. Verskeie bepalings maak dit baie duidelik dat FXCM Australië het die wetlike en kontraktuele reg om ten volle te herstel van die negatiewe balans van sy Australiese kliënte en dat Australiese kliënte was of moet bewus wees van so 'n aanspreeklikheid gewees, lui die verklaring. Die maatskappy voer aan dat die Switserse Nasionale Bank optrede op 15 Januarie was 'n force majeure gebeurtenis, wat die regering aksies wat 'n ordelike mark te voorkom, of uitsonderlike mark gebeure insluit. Australiese regulasies onder skoot In die nasleep van die wêreldwye finansiële krisis, die Verenigde State van Amerika het 'n handrem op die kleinhandel buitelandse valuta-industrie, die beperking van dit tot 'n maksimum hefboom verhouding van 50: 1. Maar in Australië, buitelandse valuta makelaars bied hefboom verhoudings van tot 500: 1. Medeprofessor Mark Crosby van die Melbourne Business School het die ABC verlede maand daar was geen plek vir aged kleinhandel buitelandse valuta handel platforms in Australië. Ek dink hulle moet nie beskikbaar vir klein beleggers te alle, en ek beslis dont dink hulle moet bevorder word om klein beleggers, het hy gesê. Die Australiese Securities and Investments Kommissie sê die kwessie van groter kontrole is een van die regering, maar dit het herhaaldelik gewaarsku verbruikers wat aged buitelandse valuta handel is 'n riskante produk. Maar die slagoffers van die Switserse frank ineenstorting argumenteer dat ASIC die bedryf meer deeglik moes gepolisieer. Ive voel ASIC, wat as die Australiese reguleerder vir hierdie finansiële instellings, moet regtig gedeeltelike verantwoordelikheid vir die huidige gemors te neem, 'n FXCM kliënt het die ABC. Ons moet ASIC om 'n veilige, gemaklike omgewing vir enige aged finansiële produk vir mense om handel te dryf. Omdat hierdie keer dat dit gebeur in die geldeenheid ruimte, maar wie weet wat is die volgende tydbom Posted Donderdag 12 Februarie 11:26:08 EST 2015 Deel Verwante 039Francogeddon039 ontbloot risiko's van aged buitelandse valuta handel Meer Berigte Live: Brandis ontken 039grab vir power039 oor prokureur-generaal Hughes familie storms uit geregtelike doodsondersoek na speler getuienis genoem 039honest039 Thai King dood op 88 nadat invloedryke 70-jarige heerskappy Michelle Obama val Trump oor rondtas kommentaar 039Fearful Wright het geen beter option039 as balkon ontsnap Skotland rande naby tweede onafhanklikheid stem Moeders argumenteer vir die reg om 039free birth039, ten spyte van kommer Australiërs veg die Taliban039s dwelmhandel in Afrika Voormalige priester Vincent Gerard Ryan kry opgeskorte vonnis vir seksuele uitbuiting Vrou verskeur deur tier te dagvaar Beijing wildpark Bevolkingsgroei maskering swak ekonomie: CBA ekonoom gorilla ontsnap London Zoo hok Boy koop 'n ponie met geld gered van limonadekar Meer van ABC News

No comments:

Post a Comment